Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, February 13, 2013



13/2/2013. 
Today was suppose to be my first day for the new sem but im still dkt kk! haha! 
di kala my classmate busy mengatur jadual segala bagai, aku still atas katil.menganyam mimpi.ngeee. 
cian kawan aku kna tlg aku register suma subjek..
tp apa blh buat, date 20hb tu jak yg murah tyme aku beli aritu..
AIRASIA, everyone can fly! surely except during the festive season coz harga tiket sure tinggi melambung so,sbb tu la jd kes arini ni..sigh3

well..i suppose first day for the new sem, 
unofficial tuk aku starting next wik rabu 20hb. hahah!
 i wonder brapa bnyak aku akan miss kls tuk awal sem ni? 
harap2 lect suma masih dlm mood cuti, malas buat kls. or xda apa2 yg pnting. hopefully la..

btw anak2 buah aku dtg tadi. 
4 orang anak arwah kakak aku nom 2.
 lama x jmpa dorng. almaklumlah, dorng tggl jauh.
 pastu transport lg masalah. 
kalo aku yg study kat JB ni jgn harap la slalu nmpak dorng.
 tyme2 cuti camni bru dpt jumpa huhu. 
besar da bdk2 tu skrg. 
yg paling kecik tu pun da makin becok mulutnya. 
and u know wat, dia mmg serius comel!! 
tgk muka2 dorng ni buat aku tringat ngan arwah tu. 
yang pompuan sulung tu mmg mirip arwah. 
yg kecik umur 3 tahun tu pn sama. huhu. 
diam x diam dah hmpir 2 tahun arwah meninggalkan kami tp...
entahla rasa mcm arwah tu masih ada. 
kenangannya xkan luput dr ingatan. 
semoga dirinya sentiasa tenang di sana..
AL-FATIHAH






No comments:

Post a Comment