Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, October 21, 2013

Thanaka Review after Shiseido Mask!

Arini keboringan so tetiba dtg mood rajin pakai bedak sejuk thanaka pla. haha. berangan rasa macam nora danish pla kejap tettttt ngahahaha

Anyway, seperti biasa aku campur sikit air then tepek2 tampal bedak sejuk ni kat muka aku. tapi yg peliknya, bedak ni rasa tersangatla sejukkkk. kebiasaannya taklah rasa sejuk sangat macam ni. Tetiba aku teringat, dua ari lepas da try pakai shiseido white mask tu kat muka.da lalui saat dan experiment pertama pakai peel-off mask tu haha. Actually aku ada wat review shiseido mask ni tp still on process still dalam draft hahaha. Entry ni je lepas dulu :p

So, back to my story, serius rasa lain.i think disebabkan aritu da tercabut segala black/whiteheads, sbb tu thanaka tu rasa ter'serap' sikit sekarang hahaha. Sekian bebelan pasal thanaka. aku nak tampal segala slimming patch and detox sebelum tido. walking experiment of my mom's product la katakann ngehehe. Dah2 selamat malam sleeping beauty sekaliann ;)

No comments:

Post a Comment